« Ενόψει της αποποινικοποίησης της βλασφημίας» (Μέρος Β΄)


«  Ενόψει της αποποινικοποίησης της βλασφημίας»
Μέρος Β΄:

Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός είπε:
« Πν ρμα ργόν, ἐὰν λαλήσωσιν ο νθρωποι ποδώσουσι λόγον ν μέρ κρίσεως» (Ματθ. 12, 36), και
«όποιος δεν είναι με το μέρος μου είναι εναντίον μου και όποιος δεν μαζεύει μαζί μου σκορπίζει. Γι’ αυτό σας βεβαιώνω πως κάθε αμαρτία και προσβολή κατά του Θεού θα συγχωρεθεί στους ανθρώπους ΄ η προσβολή όμως κατά του Αγίου Πνεύματος δεν θα τους συγχωρεθεί. Αν κάποιος μιλήσει εναντίον του Υιού του Ανθρώπου, ο Θεός θα τον συγχωρήσει. Όποιος όμως μιλήσει εναντίον του Αγίου Πνεύματος αυτόν ο Θεός δεν θα τον συγχωρήσει ούτε στον τωρινό ούτε στον μελλοντικό κόσμο» ,(κατά Ματθαίον: 12,30-32), και 
«…γιατί μέσα από την καρδιά των ανθρώπων πηγάζουν οι κακές σκέψεις, μοιχείες, πορνείες, φόνοι, κλοπές, πλεονεξίες, πονηρίες, δόλος, ακολασία, φθόνος, βλασφημία, αλαζονεία, αφροσύνη. Όλα αυτά τα κακά πηγάζουν μέσα από τον άνθρωπο και τον κάνουν ακάθαρτο.», (κ. Μάρκον, 7:21-23) 
π. Παλος συνιστ: «Πς λόγος σαπρς κ το στόματος μν μ κπορευέσθω» (φεσ. 4, 29) κα λίγον παρακάτω τονίζει: «Πσα πικρία κα θυμς κα ργ κα κραυγ κα βλασφημία ρθήτω φ' μν σν πάσ κακί» (φ, 4, 31). πογραμμίζει κόμη: «Νυν δ πόθεσθε κα μες τ πάντα ργήν, θυμόν, κακίαν, βλασφημίαν, ασχρολογίαν κ το στόματος μν» (Κολ. 3, 8).
Ο Άγιος Παϊσιος (Λόγοι Β΄ ,Κεφάλαιο 2'. «Αντιμετώπιση υβριστών», Η γεννιά της αδιαφορίας) λέει: «…Οι αναιδείς άνθρωποι βρίσκονται στο πρώτο στάδιο της βλασφημίας κατά του Αγίου Πνεύματος. Εκείνοι που περιφρονούν τα θεία βρίσκονται στο δεύτερο, και στο τρίτο βρίσκεται ο διάβολος… - Πόσο είχαν απογοητευθεί οι Φαρασιώτες, τότε με την Ανταλλαγή, όταν έρχονταν με το καράβι στην Ελλάδα! Δυο ναύτες μάλωναν και έβριζαν τον Χριστό και την Παναγία. Τους φάνηκε πολύ βαρύ! Σού λέει: «Έλληνες, Χριστιανοί, να βρίζουν τον Χριστό και την Παναγία!». Τους άρπαξαν και τους πέταξαν στην θάλασσα. Ευτυχώς ήξεραν κολύμπι και γλύτωσαν. Ακόμη και όταν βρίζουν κάποιον άνθρωπο, πρέπει να τον υπερασπίσουμε, πόσο μάλλον τον Χριστό !...»
Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραις κ. Σεραφείμ πρός κ. Νικόλαο Παρασκευόπουλο πουργό Δικαιοσύνης απέστειλε επιστολή στην οποία αναφέρονται εκτός των άλλων και τα εξής:  «… ποινικός μας νομοθέτης δέν τιμωρε τήν ρνησι τήν κριτική το θρησκευτικο γεγονότος λλά τήν δημοσί κακόβουλη βλασφημία, τήν δολία δημοσί γενομένη καθύβριση το θείου πού στοχεύει χι στήν κριτική ρνησι θεώρησι, λλά στήν χυδαία πομείωση το θρησκευτικο γεγονότος πού ναποδράστως προκαλε τήν ργή καί τόν βαθύτατο παραπικρασμό τν πιστευόντων στήν βριζομένη θρησκευτική παραδοχή… Συνεπς μέ τίς προβλέψεις το ποινικο μας νομοθέτου δέν προστατεύεται Θεός, λλά τό ννομο γαθό τς κοινωνικς συνοχς καί δημοκρατική εστάθεια τς χώρας, διότι τό πρόσωπο το κάθε συναθρώπου μας πού θρησκεύεται ταυτίζεται καί συγκροτεται πνευματικά μέ τήν θρησκευτική του παραδοχή καί κατά τατα κακόβουλος βλασφημία το θείου πού λατρεύει ς ντολογικό του θεμέλιο, προσβάλλει τό διο τό πρόσωπο καί προκαλε ελογα τό θυμικόν του συναίσθημα μέ προβλέπτους συνεπείας διά τό κοινωνικόν σύνολον … λλωστε εναι ντελς ντιφατικόν πιτροπή νθρωπίνων Δικαιωμάτων το ΟΗΕ νά θεωρε τι πρέπει νά ποινικοποιεται περίπτωση «θνικο, θρησκευτικο φυλετικο μίσους πού ποτελε υποκίνηση διακρίσεων, χθρότητας βίας» (ρθρο 20 παρ. 2 το Διεθνούς Συμφώνου) καί τήν δια στιγμή νά προτείνεται αποποινικοποίηση το γενεσιουργο ατίου πού εναι κακόβουλος βλασφημία, γιά τήν πρόκληση καί υποκίνηση θρησκευτικο μίσους….
ξοχώτατε κ. πουργέ,
Διά νά μήν στιγματισθτε σες καί Κυβέρνηση ς θικοί ατουργοί τς κακουργηματικς θρησκευτικς ατοδικίας γεγονός πού ελικρινς πευχόμεθα καί κ προοιμίου ντόνως καταδικάζομεν, στήν ποία ναποδράστως θά δηγήσετε τά πράγματα, συντρίβοντες τήν θρησκευτική Ερήνη τς Χώρας καί τήν διατήρηση τς κοινωνικς συνοχς, προβάλλετε μέ τήν γνωσμένη Σας νομική γνση τήν νομική λήθεια το θέματος καί μή προχωρήσετε στό τραγικό γκλημα ποσαθρώσεως τς κοινωνικς συνοχς. 
Μετά τιμς
Ο Μ Η Τ Ρ Ο Π Ο Λ Ι Τ Η Σ
Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ»
Στην αποποινικοποίηση της βλασφημίας αναφέρθηκε ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος κατά τη διάρκεια του κηρύγματός του στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής: «…Ατό εναι καταστροφικό γιά τήν πνευματική πορεία τς λληνικς Κοινωνίας, επε Σεβασμιώτατος, φο ατός Λαός:
α) χει διαίτερη εαισθησία ς πρός τά Θεα. β) φ σον δέν θά πάρχ πλέον δυνατότης ννόμου ντιμετωπίσεως τς βρεως ναντι τν ερν καί γίων τς πίστεως, ποία πίστις κφράζει τό εναι το νθρώπου, τότε θά φθάσωμε σέ καταστάσεις πρόβλεπτες νεκα τς αθορμήτου ντιδράσεως τν νθρώπων πού θρησκεύουν. Ποιός λοιπόν ναλαμβάνει να τέτοιο κόστος; …γ) Σύμφωνα με το ρθρο 198 το Π.Κ. προστατεύεται τό θρησκευτικό συναίσθημα τν πολιτν. Οδείς χει δικαίωμα νά προσβάλλ τήν πίστη το λλου. Στήν λανθασμένη γνώμη κάποιων τι Θεός δέν χει νάγκη προστασίας πό κανένα νόμο, πάντηση δίδεται πό τόν διο τόν Λαό, ποος χει δώσει τό αμα του γιά τήν πίστη του καί διαιτέρως πό τούς ρθοδόξους λληνες, ο ποοι γωνίστηκαν μαρτυρικά γιά ατήν τήν πίστη. Ναί Θεός δέν χει νάγκη πό προστασία, λλά χει νάγκη προστασίας τό «θρησκεύειν» το Λαο. Ποιός λοιπόν χει τό δικαίωμα πό τούς Κρατοντες νά σεβ, μέ ατόν τόν τρόπο, ναντι τς ψυχς το Λαο μας; ξ’ λλου, ς τυγχάνει τος πσι γνωστό, γιά ατό τόν λόγο Νομοθέτης ναγνωρίζει ς πικρατοσα θρησκεία τήν ρθόδοξη κκλησία καί στόν Π.Κ. πάρχουν εδικές διατάξεις γιά τήν προστασία τς θρησκευτικς ερήνης. δ) βλασφημία ποτελε ντροπή γιά τίς πολιτισμένες κοινωνίες καί γιά ατό πρέπει νά σταματήσ καί ς σκέψη τό θέμα περί ποποινικοποιήσεώς της. ε) Στό τέλος το κηρύγματός του, Σεβασμιώτατος κφράζοντας καί τήν δυσαρέσκεια το Λαο ποος πικροτοσε διά βος τά σα λεγε καί πευθυνόμενος πρός τούς Κυβερνντας επε: «πιτέλους σταματστε νά ξηλώνετε τόν πνευματικό στό το τόπου μας καί νά προκαλτε τά φιλόθεα ασθήματα το Λαο μας...».
Του Αρχιμ. Χρυσοστόμου Κ. Παπαθανασίου, Ιεροκήρυκος του Καθεδρικού Ναού των Αθηνών | Romfea.gr: «… πρόταση γι ποποινικοποίηση το γκλήματος τς βλασφημίας δν βελτιώνει ποιοτικ τν κοινωνία, δν τν ναβιβάζει κα δν κατοχυρώνει τ τομικ κα νθρώπινα δικαιώματα. ντιθέτως δημιουργε ναταραχή, σκλήρυνση τν νθρωπίνων σχέσεων, κακία, μοχθηρότητα, μνησικακία κα λληλοεξόντωση, καθ' τι ταν δν σέβεται νθρωπος τν Θεό, γιατί ν σεβαστε κα τν πλησίον…..
φ' σον στν λη νομικ θεματική, δίκαιον κα θικ συνυπάρχουν κα χουν λληλοεξάρτηση, μέσα στν ννοια το δικαίου κα τς δικαιοσύνης κρύπτεται κα προστασία το ννομου γαθο το θρησκευτικο συναισθήματος. βλασφημία φορ τος νθρώπους. Προσβάλλεται τ δικό μας τ συναίσθημα το θρησκεύειν, τ ποο εναι βαθύτατα ρριζωμένο στν νθρώπινη ψυχή. πως μ τ γκλήματα στ ρθρα κατ τν θν (ρθρα 336 π. Π.Κ.) προσβάλλεται αδς τν προσώπων κενα περ τν γάμον κα τν οκογένεια κατ τς τιμς, προσβάλλεται τιμ κα πόληψη το προσώπου, τσι κα μ τν κακόβουλη βλασφημία δίδεται λάκτισμα στν σώτερο πυρνα το homo religious.
Προσέτι προσβάλλει κα μειώνει κα τν πολιτισμό, καθότι τ θρησκευτικ συναίσθημα κα τ θρησκευτικ βίωμα συντελε τ μέγιστα στ μορφωτικ κα πολιτιστικ νάπτυξη το νθρώπου κα κατ' πέκτασιν τς κοινωνίας… λλωστε κα ρχαος λληνικς πολιτισμς μς κληροδότησε «που γρ νδρες θεος σέβοιντο...πς οκ εκς νταθα πάντα μεστ λπίδων γαθν εναι;» (Ξενοφν, λληνικά Γ΄, ΙV, 18)..»
Ο Μητροπολίτης Σιατίστης Παύλος έστειλε ανοιχτή επιστολή πρός τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα με αφορμή το θέμα της πιθανής αποποινικοποίησης της βλασφημίας: «…Κύριε Πρωθυπουργέ,
Είσθε Πρωθυπουργός μιάς χώρας της οποίας οι Πολίτες από ανέκαθεν, σαν έκφραση και της φιλοσοφίας τους και του πολιτισμού τους, μάχονταν πρώτα «υπέρ βωμών και μετά υπέρ εστιών». Είναι αυτοί οι ίδιοι οι πολίτες, που όταν γνώρισαν τον Άγνωστο μέχρι τότε σε αυτούς Θεό, συνέχισαν με τον ίδιο τρόπο να μάχωνται πρώτα για του Χριστού την πίστη την Αγία και μετά για της Πατρίδος την ελευθερία. Αυτή είναι η ταυτότητα της χώρας της οποίας είσθε Πρωθυπουργός.
Εμείς οι χριστιανοί διδαχθήκαμε να είμεθα πράοι, ειρηνικοί, ταπεινοί, να ανεχώμεθα ακόμη και την αδικία, όταν όλα αυτά αφορούν εμάς. Όταν όμως το κινδυνεύον είναι η πίστη μας τότε γινόμαστε θηρία, στην δύναμη την πνευματική, όπως μας δίδαξε ο πράος και ειρηνικός Ιεράρχης της Καισάρειας, ο Μέγας Βασίλειος. Η διατάραξη, λοιπόν, της κοινωνικής ηρεμίας και γαλήνης εκ μέρους της Κυβερνήσεώς σας με την νομική στήριξη του λεκτικού κατ’ αρχήν διωγμού και της ρατσιστικής συμπεριφοράς απέναντι στους πιστούς, θα ήταν μια πράξη αφροσύνης.
Τότε ο νομοθέτης, όπως ήδη σας είπα, δεν είχε σκοπό να προστατεύσει το πρόσωπο του Χριστού, ίσως ούτε καν τους χριστιανούς, αλλά να διασφαλίσει την κοινωνική συνοχή. Μια λοιπόν δική σας σήμερα απόφαση αποποινικοποίησης της βλασφημίας στρέφεται ευθέως κατά των χριστιανών, όπως φαίνεται και από τις διαθέσεις αυτών που σας το ζητούν. Θα μπορούσατε να προχωρήσετε σε μια τέτοια πράξη αν είχατε προχωρήσει στην πνευματική καλλιέργεια του λαού, αν είχατε σμιλεύσει σε σωστά βάθρα την κοινωνική συνοχή, αν είχατε καλλιεργήσει τον πολιτισμό σε αυτό τον τόπο. Τότε μια τέτοια διάταξη θα ήταν περιττή. Όταν όμως ακόμη και Υπουργοί σας στερούνται τέτοιου πολιτισμού, τότε μια τέτοια διάταξη είναι ίσως αναγκαία. Η Πολιτεία δεν μπορεί να κάνει τον κόσμο παράδεισο, μπορεί όμως να τον αποτρέψει από το να γίνει κόλαση και σε αυτό μάλλον απέτυχε. Τουλάχιστον αυτό προσπαθήστε να διορθώσετε….. 
Μετά τιμής αλλά και αναμονής
Ο Σισανίου και Σιατίστης ΠΑΥΛΟΣ»
Ο κος Πέτρος Ρηγάτος, Δικηγόρος παρ΄ Αρείω Πάγω ,Μ.Δ.Ε., Νομικός Σύμβουλος Ι.Μ .Πατρών ( Romfea.gr) σε άρθρο του αναφέρει: «… Το ποινικό αδίκημα της κακόβουλης βλασφημίας του Θεού αποτελεί στίγμα για τη σύγχρονη πολιτισμένη κοινωνία, δείγμα ελλείψεως σεβασμού προς τα ανώτερα ιδανικά, τις υπέρτατες διαχρονικές αξίες και τα πανανθρώπινα ιδεώδη, απόδειξη πνευματικής υποβαθμίσεως του ανθρώπου… Η έννοια της λέξεως υβρίζει περιλαμβάνει όχι μόνο τον προφορικό λόγο, αλλά και τον γραπτό, τις παραστάσεις, τις κινήσεις, τις εικόνες. Έτσι υβρίζει αυτός ο οποίος λέγει τις γνωστές βλάσφημες φράσεις εναντίον του Θεού, του Χριστού, της Αγίας Τριάδος, καθώς και εκείνος ο οποίος γράφει τις φράσεις αυτές σε κείμενο…... Η πρόθεσις καταργήσεως του άρθρου 198 του Π.Κ. εκδηλώνει έμπρακτα το ενδιάθετο φρόνημα της Πολιτείας περί «νοθεύσεως» του διαχρονικά ισχύοντος συστήματος στις σχέσεις Κράτους-Εκκλησίας, καθώς και την Κυβερνητική πρόθεση σχετικής Συνταγματικής Μεταρρυθμίσεως.
Ταπεινή μας άποψις είναι να μην προχωρήσει το Υπουργείον Δικαιοσύνης εις το ανωτέρω εγχείρημα της καταργήσεως του ποινικού αδικήματος της κακόβουλης βλασφημίας, το οποίον θεωρούμεν ότι μόνον προβλήματα θα δημιουργήσει. Είναι χρήσιμον για την Ελληνορθόδοξη Ελλάδα να παραμείνει το ισχύον νομικόν καθεστώς στις Σχέσεις Εκκλησίας-Πολιτείας.»
Αν, τώρα,  σε έναν απλό πιστό επιτρέπεται να εκφράσει την απόψή του επί του θέματος όχι για άλλο λόγο αλλά για να συμπεριληφθεί και κάποια άποψη ενός λαϊκού της Εκκλησίας μας έχω να πω τα εξής: «η ανακοίνωση του Υπουργείου σε κάποιο σημείο της αναφέρει: ««Παράλληλα με τις προσπάθειες για την αντιμετώπιση του ρατσισμού και της ρητορικής του μίσους, η Πολιτεία οφείλει να λαμβάνει μέτρα για την πλήρη κατοχύρωση της ελευθερίας της έκφρασης.»
 Στο ελληνικό λεξικό ως νομική πράξη που αφορά αδίκημα δεν ορίζεται μόνον κάποια ενέργεια αλλά οτιδήποτε αντιτίθεται στο δίκαιο. Η κακόβουλη βλασφημία εκτός από βαρύτατη αμαρτία και μεγίστη ασέβεια προς το πρόσωπο του Θεού είναι και μια μορφή  ψυχολογικής βίας εναντίον κάθε πιστού. Αυτό μπορούν να το επιβεβαιώσουν πάμπολλοι πιστοί. Αρκετοί από εμάς έχουμε βιώσει την ταραχή και πολλές φορές τον θυμό που ακολουθεί μετά από κάθε τέτοιο περιστατικό. Αυτό λοιπόν αντιτίθεται στο δίκαιο, άρα αποτελεί αδίκημα, άρα υπόκειται σε αντιμετώπιση από νομοθέτη.
Ο Άγιος Παϊσιος αναφέρει ένα πραγματικό γεγονός που δείχνει ακριβώς την άσκηση βίας τόσο στην ψυχή του πιστού όσο και την άσκηση σωματικής βίας από την πλευρά του βλασφημούντος: «…! Ήρθε ένα παιδί στο Καλύβι που κούτσαινε, άλλα λαμποκοπούσε το προσωπάκι του. Λέω: «Κάτι γίνεται εδώ, για να λάμπει έτσι η θεία Χάρις!». Τον ρώτησα «τι κάνεις κ.λπ.» και μου είπε τι συνέβη. Κάποιος, ένα θηρίο μέχρι εκεί πάνω, έβριζε τον Χριστό και την Παναγία και το παιδί όρμησε επάνω του, για να σταματήσει. Εκείνος το έβαλε κάτω, το τσαλαπάτησε, του σακάτεψε τα πόδια, και μετά το καημένο κούτσαινε. Ομολογητής! Τι τράβηξαν οι Ομολογητές, οι Μάρτυρες!...»
Ας δούμε, τώρα, για παράδειγμα πως ορίζεται η ενδοοικογενειακή βία νομικά, για να κατανοήσουμε αν ευσταθεί το επιχείρημα της κυβέρνησης ότι δεν ορίζεται αδίκημα στην περίπτωση της βλασφημίας: «Ως ενδοοικογενειακή βία ορίζεται: «Κάθε σωματική, σεξουαλική ή ψυχολογική βία που ασκείται σε βάρος  του θύματος από τον νυν ή πρώην σύζυγο ή από σύντροφο  ή άλλα μέλη της οικογένειας»». Βλέπουμε, δηλαδή ,πως για την ειρήνη της οικογένειας ο νομοθέτης όρισε και την ψυχολογική βία ως αδίκημα που είναι μη αποδείξιμη. Ποιος μπορεί να βεβαιώσει το μέγεθος μιας πληγής στην ψυχή κάποιου ή μη μόνον ο Παντεπόπτης Θεός? Ενώ  για την θρησκευτική ειρήνη η- κατά τους πολιτικούς μας μη αποδείξιμη ή καταδικάσιμη- ψυχολογική βία που ασκείται στην ψυχή του πιστού όταν του βρίζουν το Θεό που πιστεύει και μάλιστα τον μόνο αληθινό Θεό , την Αγία Τριάδα,την Παναγιά μας ή τους Αγίους που με αίμα πότισαν την γη της Ελλάδας, είναι όχι μόνο μη αποδείξιμη αλλά και δεν θεωρείται ότι αποτελεί προσβολή της ταυτότητας του πιστού.
Αυτό που καταλαβαίνουμε είναι ότι κάποιοι έχουν βαλθεί να γκρεμίζουν ότι οικοδομεί την ψυχή και να ανυψώνουν έναν τιποτένιο σεβασμό σε ότι αφορά την ασέβεια και την ασυδοσία δίνοντας μάλιστα σε όλα αυτά και τον τίτλο «σεβασμός στην ελευθερία». Την ελευθερία ποιου? Την ελευθερία σε τι? 
Οι πολιτικοί μας θα πρέπει να ξανασκεφτούν πολύ σοβαρά την αλλαγή που σκοπεύουν να κάνουν και το που θα οδηγήσουν τον ελληνικό λαό… γιατί μετά δεν θα έχουν άδικο οι βάνδαλοι να υποστηρίξουν και διεκδικήσουν ότι τους στερούν το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασής τους και να ζητήσουν κατάργηση των ποινών που τους αφορούν. Γιατί αν δεν σεβόμαστε τα Θεία πως θα σεβαστούμε τα υλικά που αφορούν τον πλησίον? Και αν δεν υπάρχει ποινή γι’ αυτόν που υβρίζει τον Θεό γιατί να υπάρχει ποινή γι’ αυτόν που καταστρέφει την σημαία? Δεν είναι ρατσισμός και στέρηση της ελευθερίας έκφρασης και αυτό? Κάποιος μπορεί να θέλει να βρίσει με άσχημα λόγια τον πλησίον του. Γιατί αυτό αποτελεί αδίκημα και δικάζεται? Δεν υπάρχει και εδώ στέρηση  ελευθερίας έκφρασης? Άλλος μπορεί να υποστηρίξει ότι εκφράζεται φονεύοντας, κλέβοντας, βρίζοντας κλπ. Γιατί οι πολιτικοί μας ενοχλούνται και καταδικάζουν πράξεις πολιτών όταν αυτοί τους ρίχνουν αυγά ή γιαούρτια? Τι ενοχλεί τότε τους υπερπολιτισμένους πολιτικούς μας τέτοιες εκφράσεις ελευθερίας? Είναι οι ίδιοι μήπως πιο σημαντικά πρόσωπα από τον Θεό?
Καταλαβαίνουμε, λοιπόν ,πόσες άλλες περιπτώσεις θα υπάρχουν μέσα στον ποινικό κώδικα που θα πρέπει να καταργηθούν αν στηριχτούμε στην λεγόμενη πλήρη ελευθερία έκφρασης όπως την ορίζουν αυτοί που με τόση επιμέλεια θέλουν να οδηγήσουν τον λαό από έλλογο δημιούργημα του Υψίστου να συμπεριφέρεται με τα ένστικτα του αλόγου ζώου. Κύριοι ο πρώτος που νομοθέτησε για να προστατέψει τον άνθρωπο από την αλογία του «εγώ του» είναι ο Θεός. Επίσης θα έπρεπε να σκεφτείτε και τις πληγές στην ψυχή αυτού που ασεβεί και βλασφημεί και να τον προστατεύσετε έστω και με την απειλή του νομικού προστίμου. Αλλά το να σκέφτεσαι την ψυχή πριν από την ύλη είναι κάτι που ούτε υποστηρίζεται στα έδρανα της Βουλής από τους πολιτικούς ούτε και μαθεύεται στα θρανία ή στον κόσμο αλλά μόνον στην Εκκλησία του Κυρίου Ιησού Χριστού.
Επίσης θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που ως πολιτικοί της χώρας μας σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε αντί να παλέψετε να μας ελευθερώσετε από την τυραννία στην οποία μας υποβάλατε με την ανοχή και την δουλοπρέπειά σας εσείς φροντίζετε για το πολιτιστικό μας επίπεδο καταργώντας την ποινή για την βλασφημία και βάζοντάς τα με τον ίδιο τον Θεό. Αλήθεια πιστεύετε ότι δεν θα μας λυτρώσει ο Κύριος από την λαίλαπα της ασυδοσίας και του πνευματικού θανάτου που θέλετε να μας οδηγήσετε? Λάθος πιστεύετε… είπε ο άφρων στην καρδιά του δεν υπάρχει Θεός, λέει ο ψαλμωδός… δεν λέει ο σώφρων…
Είθε να θελήσετε να γνωρίσετε την αλήθεια του Κυρίου μας και να σωθείτε… είθε ο Θεός να σας ελεεί και ας μας κυνηγάτε πολιτισμένα… ο Θεός να σας συγχωρέσει
ο Θεός να μας ελεεί και να ποτίζει τις καρδιές όλων μας με την αγάπη Του
με εκτίμηση, Φ.Π


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου